tiistai 1. tammikuuta 2013

Strömsö

Strömsö on minun lempiohjelmiani! Ohjelmassa on sopivasti, ruoanlaittoa, puutöitä, puutarhaa, askartelua, käsitöitä ja mielenkiintoisia vieraita. Viimeviikon jaksossa esiteltiin pläkkisepän taidonnäytteitä piparkakkumuottien tekijää. Näyttipä mukavalta puuhalta. Ei missään nimessä helpolta, mutta todella mielenkiintoista ja aika vähillä työkaluilla. Saisinpa sellaisen Strömsö-huoneen jossa voisin puuhastella kaikkea kivaa.
Minulla on muutama peltinen piparimuotti (muutama=melkein 400kpl erilaista) ja Joulupukki muisti minua 10 uudella muotilla! Ihanaa! Pitäisikö joskus lepoa pipareita siten että käyttäisi jokaista muottia? Haaveena mulla on piparkakumuotti-kaappi, sellainen jossa on ulosvettävät matalat laatikot ja saan siihen ryhmiteltyä muotit aiheittain. Ikeasta olen katsellut Hemnes liinavaatekaappia, joka maalattaisiin valkoiseksi ja laatikostot sisään. Näin muottien käyttökin olisi helpompaa ja muotit pysyvät kauniina ja vääntymättä!
Strömsö is my favorite tv-show! In the show there is planty of cooking, handicrafts, gardening, crafting and intresting visitors. Last week they show skills of  the tinsmith. Tinsmith made cutters, it looked very nice chore.
I have few cutters( few= allmost 400pc diffrents) and I got ten new cutters from Santa. Moreover, I dream about cabinet where would be many narrow drawers. Then I could grouped them by topic.

Ei kommentteja: