perjantai 22. kesäkuuta 2012

Alumiinivuokia

Juhannus, ihana syy tavata ystäviä ja olla tekemättä mitään. Siinähän minä olen hyvä, anoppini sanoja lainaten, sinä se osaat olla tekemättä mitään!
Eilen käväisin ihan vain pikaisesti itsepalvelukirppiksellä ja kunnon vanhanaikaisessa osto-ja myyntiliikkeessä. Löysin hyväkuntoiset alumiinivuoat, pipari- ja pasteijamuotin! Joskus minulla oli sellainen alumiini kakkuvuoka mutta kun teflon pinnoitetut tuli alumiin sai lähteä. Pesin vuoat ja muotit huolella ja niistä tuli kirkaat.
Olen haaveillut kollaasista, jossa on erilaisia vuokia ja piparimuotteja. Netistä olen katsellut ja ihastellut toisten toteutuksia.
Sisareni Johanna ja ystäväni Tuija kävivät pesueineen, ja näytin "uudet aarteeni" , he sanoivat että heillä on sellaisia kotona käyttämättöminä! Ja lupasivat antaa ne minulle, ihanaa!
Niin tiedän, pidän kirppistä jotta saan tavarapaljouden pienemmäksi. Mutta jos myyn kymmenen niin voi ostaa yhden tilalle, eikö niin?
Kerroin myös että hakusessa on vanha pirttikalusto, 50-luvun astiakaappi sellainen seinämalli joka kapenee alaspäin, ja noita alumiinivuokia(piparimuoteista he jo tietävät)

Ei kommentteja: